utorak, 19. siječnja 2016.

theBalm Instain Pinestripe rumenilo

Kada sam dobila priliku isprobati neko od theBalm rumenila isprva sam htjela izabrati neko rozo ali sam tada shvatila da sva sjenila koja imam su roza i da želim isprobati neku novu nijansu.
Izbor je pao na Pinestripe nijansu koja je predivne šljivaste boje i iako sam mislila da će sa obzirom na moju plavu kosu i svijetlu put ta nijansa djelovati teško mogu vam reći da nisam požalila.









TheBalm Instain rumenila dolaze u 6 nijansi, a 3 nijansi ovih Instaim rumenila ima mat finiš a 3 Instain rumenila imaju satenski finiš.
Ova rumenila su izuzetno pigmentirana i dugotrajna.
TheBalm Instain rumenila ne sadrže u sebi talk.
TheBalm Instain rumenila kao i ostale theBalm proizvode trenutno možete kupiti u odabranim Bipa prodavaonicama.







PAKIRANJE:
TheBalm Instain rumenila dolaze u maloj,slatkoj kartonskoj kutijici i zatvaraju se pomoću magneta pa nema straha da će vam se otvoriti u torbi i popackati stvari.Meni se jako sviđa ta njihova retro ambalaža i prednji dio te malene kutijice mi izgleda kao naslovnicu nekog modnog časopisa a cijela ta kutijica mi je onako kao malena knjigica koju jedva čekam otvoriti. Unutar kutijice se nalazi i ogledalo a sam proizvod dolazi u količini od 6,5 grama.
Tekstura  Instain rumenila je odlična,puderasta a rumenilo je kao pigmentirano. Iako zbog pigmentiranosti treba pripaziti prilikom nanošenja i biti zaista lagane ruke ovo Instain rumenilo se vrlo lako nanosi i lijepo se blenda.
Moja nijansa Instain rumenila Pinestripe u sebi sadrži i zlatne čestice shimmera ali se taj shimmer uopće ne primjeti kada nanesete rumenilo i ovo rumenilo na mojoj koži ima satenski finiš.
Cijena theBalm Instain rumenila je 169,90 kuna.







SASTOJCI:







Kao što sam već napisala a sada možete i vidjeti u sastojcima,talk nije u sastojku ovoga proizvoda.









MOJI DOJMOVI:

Moje theBalm Pinestripe Instain rumenilo je kao što sam već napisala jedno posebno šljivasto rumenilo. Pigmentacija ovoga rumenila je odlična i upravo zato treba biti vrlo lagane ruke prilikom nanošenja jer se vrlo lako može dogoditi da se pretjera sa količinom. No ne brinite vrlo brzo se ćete se priviknuti da je kod Instain rumenilo dovoljno doslovno ga samo dotaknuti kistom. Unatoč velikoj pigmentiranosti Instain rumenilo se jednom kad ga nanesete lijepo stapa sa kožom. Što se tiče dugotrajnosti Instain rumenila mislim da dovoljno govori činjenica da kad sam ga prvi put nanijela na ruku tek da vidim boju i zatim ga probala trljajući obrisati i to je jednostavno bilo nemoguće. Kada nanesem ovo rumenilo ono mi na licu bude nepromijenjeno sve dok ne skinem šminku a najduže što sam ga uspjela istestirati je negdje oko 10 sati koliko sam bila našminkana u komadu. Uglavnom radni dan na poslu od 8 sati će "preživjeti" bez problema. Naravno biti ću iskrena i reći da ga još nisam uspjela istestirati u nekim ekstremnim uvjetima, tipa kada je vani +35 i kada se sva šminka doslovno topi sa lica a i budite svjesni da dugotrajnost svih rumenila pa tako i ovoga osim o rumenilu samom ovisi i o drugim čimbenicima poput podloge koju imate, činjenice da li je vaša koža suha ili masna i slično.

PR proizvod ( u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )

Jeste li već isprobali theBalm proizvode ?  Kakvi su vaši dojmovi :) ?

2 komentara:

  1. Prekrasno je, kao i sve drugo The Balmovo ( barem ono što imam i što koristim ). Ako voliš bronzere, preporučam ti njihov Balm Desert koji nije shimmer, ali po meni puno bolje izgleda tako mat. Nisam neki ultra poklonik rumenila, ali ovakve nijanse su mi predivne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da,stvarno je prekrasno i posebno :) Hvala na preporuci, svakako ću probati prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši