ponedjeljak, 25. travnja 2016.

THEBALM TIME BALM FOUNDATION

Mislim da vam theBalm kozmetiku ne moram posebno predstavljati jer svaka prava beautyholičarka dobro zna za Sexy Mamu,Bahama Mamu ili Mary- Lou Manizer. Recenziju jednog odličnog rumenila već ste mogli pročitati ovdje  a sada ćete moći pročitati o još jednom theBalm proizvodu, po meni nepravedno zapostavljenom.
Prije koji mjesec dobila sam za recenziju theBalm time Balm foundation ali kako mi je koža bila u fazi perutanja i obnove nakon tretmana glikolnom kiselinom ostavila sam ovaj puder za razdoblje kada mi koža bude u boljem stanju i ne bude toliko suha.














theBalm je poznat po svojem retro pakiranju proizvoda a ovaj puder je pakiran u relativno jednostavnoj, prozirnoj plastičnoj posudici .Ono što meni za početak fali kod ovoga proizvoda je ogledalce. Uz theBalm timeBalm foundation dobijete i spužvicu ali ja sa njom nisam bila baš zadovoljna pa sam puder u početku nanosila prstima a kasnije najčešće Hello Beauty spužvicom a najprirodnije mi je izgledao kada sam ga nanosila bockalicom.








Tekstura theBalm pudera je kremasta i vrlo gusta bez ikakvog mirisa. Lako se blenda i zaista se lako nadograđuje.  Na prvu me ovaj proizvod podsjetio na jedan od mojih najdražih pudera kremasti MF 3u1  ( prilično sam sigurna da ga više nema u ponudi, barem ga ja nisam dugo vidjela ) samo što theBalm unatoč gustoći ne stvara na licu efekt maske. Ono što mi je vrlo važno kod ovoga pudera je da ne ulazi u bore, ne isušuje dodatno ali nakon dužeg vremena što ga imam na licu počinje mi pomalo isticati borice oko očiju. Ustvari ovaj puder kao rijetko koji nudi zaista jako prekrivanje ( uz ovaj puder nisam koristila korektor jer mi nije bio potreban ) a opet koža sa njime izgleda tako prirodno. Trajnost mu je neka srednja,nije najdugotrajniji puder ali niti  ne sklizne nakon sat,dva sa kože. Ovaj puder mi nije izazvao nikakve negativne reakcije a na koži ostavlja satenski finiš.



theBalm Time Balm foundation je dostupan u 8 nijansi.
Moja nijansa je light/medium.

Na slici možete vidjeti pokrivnu moć theBalm time Balm fondation točnije možete vidjeti kako je prekrio točku koju sam nacrtala sa kemijskom olovkom .





SASTAV :




 Cijena ovoga proizvoda količine 21.3 g je oko 200 kuna.





MOJI DOJMOVI :

Ako tražite puder srednjega prema jakom prekrivanju a imate normalnu prema suhoj koži onda bi ovo mogao biti pravi puder za vas. U razdoblju kada mi je koža bila jako suha ( i inače imam suhu kožu ali pri ovome jako suha mislim onu fazu isušenosti i perutanja uslijed tretmana kiselinama ) nisam bila zadovoljna ovim puderom jer je dodatno isticao moje suhe dijelove lica . theBalm foundation ima jako dobro prekrivanje te u potpunosti prekrije sve moje nesavršenosti na licu ( manje hiperpigmentacije,ožiljci od akni,crvenilo). Također sviđa mi se što bez obzira na relativno jaku pokrivnu moć ovaj puder na licu djeluje lagano i sa njime nemam efekt maske. Moja nijansa pudera je light/medium za koju sam mislila da će mi biti pretamna međutim ova nijansa se savršeno stopi sa mojom bojom kože. Jedina zamjerka koju imam na ovaj proizvod je ta što po mome mišljenju timeBalm foundation nije za jako suhu ili jako masnu kožu.

PR PROIZVOD ( u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )


Jeste li već isprobali theBalm kozmetiku ? Koji su vaši favoriti ?

3 komentara:

  1. Nisam primjetila da se piše o ovom puderu, a dosta mi je interesantan pa mi je baš drago da vidim recenziju kod tebe. :) Privlači me odlična prekrivnost, kao i velik izbor nijansi, ali ukoliko ističe suhe dijelove morati ću ga zaobići. Inače, dosta neobična ambalaža za puder, rekla bih čak malo nepraktična.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče ambalaže moram se složiti sa tobom. U doba kada mi se koža i ovako gulila od tih tretmana rijetko koji puder mi nije isticao isušene dijelove lica. Ukoliko ti koža nije baš jako isušena nego samo suha uz jako dobru hidrataciju prije ili kakav dobar primer moglo bi biti ok. Najbolje da odeš do Bipe jer imaju testere i lijepo se može na miru isprobati kako ti reagira sa kožom. Jer stvarno ima super pokrivnu moć a u isto vrijeme nije težak na licu .

      Izbriši
  2. baš ima super prekrivanje fb svjetlana rimoldi

    OdgovoriIzbriši