ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

ESSENZA KOZMETIKA DRUGI DIO

O Essenza kozmetici već ste mogli pročitati ovdje. Dobila sam dosta upita u vezi Essenza kozmetike pa vam mogu prišapnuti jednu radosnu vijest a to je da se uskoro u samome centru Zagreba otvara dućan sa Essenza kozmetikom i parfemima ali ne brinite, o tome ću vas na vrijeme obavijestiti. Danas imate prilike pročitati moje dojmove o još nekim Essenza proizvodima koje sam imala prilike isprobati.








ŠAMPON LINEA-S




Šampon LINEA-S dolazi u palstičnoj ambalaži sa otvorom na klik otvaranje. Sam proizvod nije prerijedak, bijele je boje i vrlo blagog mirisa. Stvara lijepu pjenu i blago čisti vaše vlasište i kosu.



SASTOJCI :


LINEA-S šampon za često pranje kose je blagi šampon na bazi kokosovih pjenila i prirodnih sapuna sa dodatkom ekstrakta nevena i kamilice, provitamina b5, proteina svile i vitamina e.

MOJI DOJMOVI :

Iako rijetko za kosu biram prirodne preparate kada je pranje u pitanju jer je moja kosa kemijski tretirana i potrebna joj je sva moguća pomoć preparata ovaj me šampon vrlo ugodno iznenadio. Iako je vrlo blag dobro odrađuje posao čišćenja vlasišta i kose, stvara bogatu pjenu iako ga nije potrebno količinski puno. Ono što je najvažnija stvar kod ovoga šampona je to da iako moju kosu nije nešto posebno hranio, nije ju ni isušivao. Moja kosa je vrlo suha te sam samo jednom za probu oprala kosu ovim šamponom bez korištenja svoje maske odnosno regeneratora te tada nisam u potpunosti bila zadovoljna stanjem svoje kose ali do je više do stanja moje kose nego do ovoga šampona. Kada sam ovaj šampon kombinirala sa svojom uobičajenom maskom odnosno regeneratorom bila sam vrlo zadovoljna izgledom kose koja je bila čista i lepršava te puna volumena. Inače imam osjetljivo vlasište koje se zna povremeno ljuskati ali za korištenja ovoga šampona nisam imala takvih problema niti sam ijednom osjetila svrbež vlasišta.


ESSENZA PARFEMI


Essenza parfemi i toaletne vodice kreirani su u nekoliko kolekcija. Prvenstveno se razlikuju u vrsti ambalaže i veličini pakiranja. Essenza mirisi za žene spadaju u kategoriju premium mirisnih dizajnerskih kreacija.

ESSENZA eau de parfum br. 37




Ambalaža Essenza parfema broj 37 je mini staklena bočica sa raspršivačem i sa čepom. Ovaj parfem je po intenzitetu negdje između ova dva, tj nešto je intenzivniji u odnosu na Verona Florres ali ipak manje intenzivan od Essenza parfema broj 23.



Ambalaža Essenza parfema Verona je bočica od mutnog stakla sa raspršivačem i prozirnim čepom. Ovaj parfem mi je nekako najnježniji i po meni je nosiv u svakoj dnevnoj prilici ( naravno možete se vi sa njim špricati i navečer ukoliko niste ljubitelj nekih jačih mrisnih nota ).

ESSENZA eau de parfum br. 23


Ambalaža Essenza parfema broj 23 je mini staklena bočica sa čepom i raspršivačem.
Ovaj parfem je moj favorit, Nešto je intenzivniji i dugotrajniji od ostala dva parfema. Bitno je za napomenutu da niti jedan od ovih parfema nije zagušujući ( barem meni ) i da su me sva tri parfema iznenadila kako svojim mirisnim notama tako i dugotrajnošću.

PR PROIZVODI

Nema komentara:

Objavi komentar